Wat vonden jullie van de Entreetoets?
Ik vond het wel leuk om te maken
Ik was best wel zenuwachtig en vond het spannend
Ik vond er niks aan
Ik vond het echt vervelend
Welke opdrachten vond je erg moeilijk en waarom was dit zo moeilijk?