instroom
Is de klant tevreden met het contact? En heb je dit ook daadwerkelijk gevraagd?
Heb jij het volledige verhaal van de klant weten te achterhalen? En heb je passend ( op de emotie ) gereageerd?
Heb je naast de klantvraag ook de achterliggende behoefte van de klant boven water gekregen? En is er ook wat met deze info gedaan?
Heeft jouw klant een reële verwachting van het vervolg? (monteursbezoek, creditering of sla)
Heb je het gesprek met de klant zo efficiënt en effectief mogelijk gevoerd?