מהי המלחמה הראשונה שבה השתתפו כל המעצמות האירופאיות לאחר תבוסת נפוליאון?
מהו היתרון המשמעותי ביותר שהביא קונגרס וינה ?
מהו החסרון המשמעותי ביותר שהביא קונגרס וינה ?
בהסדר החדש אילו מדינות החזיקו (כבשו) לאומים אחרים?
נורבגיה
יוון
בלגיה
הונגריה
רומניה
סלובקיה
אירלנד
צ׳כיה
קרואטיה
פינלנד
הולנד כבשה את:
טורקיה כבשה את:
אוסטרו-הונגריה כבשה את:
שוודיה כבשה את:
רוסיה כבשה את:
אנגליה כבשה את:
ע״פ (סופה) של הפסקה הראשונה, מה היה העקרון שהנחה את יושבי קונגרס וינה?
קרא בעמ׳ 114 בספר הלימוד (או בויקפדיה), מי היו המדינות שניהלו והגיעו להסכמות בקונגרס וינה?
מה משותף לכל המדינות שישבו בקונגרס וינה?
מהו ״משק אגררי״?
מי הייתה המנצחת הגדולה בקונגרס וינה ע״פ הקטע?
מה היה הרוויחה אותה מדינה מניצחונה הגדול?
עד נהנתה אותה מדינה מפירות ניצחונה בקונגרס וינה?
הקטע רומז מי החליפה את אותה מדינה בהובלה הכלכלית והתעשייתית. מי המדינה?
מהי המסקנה ממלחמות נפוליאון ותוצאותיהן ע״פ הפסקה האחרונה?
אם נניח שטראמפ הוא נשיא שמזיק לאמריקה, מה המסקנה המתבקשת לימינו?
באיזה גורם מתמקד ההיסטוריון וולטר גראב (שכתב את הקטע) ומוצא אותו לגורם המרכזי באירועים ההיסטוריים השונים?