evaluatie adhv resultaten van het resultaat van de toetsweek
In hoeverre ben je goed voorbereid de toetsweek ingegaan?
Waar ben je tevreden over?
Wat zou je een volgende toetsweek anders aanpakken?
Welk(e) vak(ken) verbaasde jou qua resultaat? In welk opzicht?
Omschrijf welke KS-uren je hebt gevolgd en wat deze jou hebben opgeleverd:
Zijn er zaken waar je je zorgen om maakt de komende periode? Zo ja, welke?
Wat heb je nodig van jouw mentor de komende periode?