באיזה תאריך התחיל מבצע ברברוסה?
מי יזם את מבצע ברברוסה?
הסבירו מה היא אסטרטגיה אדמה חרוכה?
הציגו ופרטו על הסיבות לכישלון הגרמנים במבצע ברברוסה.
למה היטלר רצה לכבוש את המזרח?
האם לדעתכם, היה נכון מצד הגרמנים לפשוט לרוסיה בשנת 22 ביוני 1941?
הסבירו מה הקשר בין הפלישה לרוסיה לבין המלחמה המתנהלת בין גרמניה לאנגליה?
מה המטרה של מבצע ברברוסה?
מתי נחתם הסכם ריבנטרופ-מולוטוב?